Vipers - Interjú a pannonhalmai zenekarral!

2017.04.03 17:55



- Mikor és hol alakult a zenekar?
2013-ban alakultunk Pannonhalmán. A jelenlegi felállás : Tóth Béla - gitár, ének Horváth Krisztián - basszusgitár, vokál Horváth Zoltán - dob Szabó Tamás - gitár
- Mi késztetett arra benneteket, hogy zenekart alapítsatok? (Tóth Béla): - Zoli és Krisztián előzőleg még nem játszott zenekarban, ők ki akarták próbálni a zenélést egy bandában, közönség előtt. Én már több, mint húsz éve gitározom, régebben Budapesten laktam, ott is volt zenekarom, és mikor Pannonhalmára költöztem, szerettem volna folytatni a zenélést. Így hirdetést adtam fel, és rám talált Gácsig Sanyi, az akkori énekes. Ő 2014 elején kivált a zenekarból, és én vettem át az énekesi posztot. Boros Lali is velünk játszott akkor még, ő volt a másik gitáros. Ő 2016-ban vált ki, az ő helyére jött Szabó Tamás. Reméljük, ez már a végleges felállás.
- Kinek a fejéből pattant ki a „Vipers”, mint zenekari név? Gácsig Sanyi találta ki annak idején, de már nem emlékszünk, mi volt az oka.




- Közösen írjátok a számokat vagy külön-külön? Közösen megírjuk a dalokat, mindenki hozzáteszi a magáét. Ha megvan, rögzítünk egy demót, amit mindenki megtanul.
- Ha jól tudom, eddig még nem jelent meg lemezetek, de az interneten megtalálható néhány Vipers szám. Gondoltatok arra, hogy egyszer kiadjátok ezeket a számokat, vagy már egy hamarosan megjelenő lemez számait hallgathatja a Nagyérdemű Közönség? Szeretnénk kiadni a dalainkat, de egyelőre nem állnak rendelkezésünkre az anyagiak. - Hogyan épül fel egy koncertetek? Saját számok, illetve feldolgozások? Régebben túlsúlyban voltak a feldolgozások, de minél több saját dalunk készül el, annál nagyobb hangsúlyt kapnak a koncerteken. Mostanság 80%-ban saját dalokat játszunk. A cél a csak saját számokból álló koncert.
- Mit vártatok a 2016-os szezontól? Sikerült elérni, teljesíteni a céljaitokat? Az év első felében elég sok fellépésünk volt, nyártól inkább a dalszerzésre koncentráltunk, tehát igen, sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Még az sem okozott nagy gondot, hogy össze kellett szoknunk az új taggal, szerencsére könnyen ment.
- Mit terveztetek 2017-re? Minél több új dalt szeretnénk készíteni, és elmenni a lehető legtöbb bulira, amennyi csak belefér az időnkbe.
- Mikor találkozhat veletek a közönség? Ami jelenleg biztosnak tűnik: - április elején Pannonhalmán, a Kartel sörözőben - május 27-én Újrónafő, Remény fesztivál - nyáron kinéz még Zirc és Esztergom, valamint a pannonhlami Pándzsa főzőverseny, június 24-én - szeptember 9, Bakonypéterd, Rockszombat a művházban.