The Involution interjú a gyöngyösi MaxiRádió, RockFactor című műsorában!

2016.11.14 16:44



2016. Október 16-án Mayer Máté, a "The Involution" zenekar basszusgitárosa és énekese interjút adott a gyöngyösi MaxiRádió, RockFactor című műsorában mely interjút rövidebb formában de szöveges verzióban olvashatjátok! Kérdező Ladányi Zsolt:
 

L. Zsolt: Folytatódik a Rock 1 Óra, továbbra is Ladányi Zsoltot halljátok! A következőkben egy zenekart mutatok be nektek, és az egyik dalát. De hogy még hitelesebb információt kapjatok, felhívtam az Involution zenekar énekes basszistáját, és ezzel el is árultam melyik zenekarról van szó, tehát Mayer Máté várakozik a vonal túlsó végén! Helló Máté!

 

M. Máté: Szia, üdvözlöm a hallgatókat.

 

L. Zsolt: Ahogy a bevezetőmben is mondtam, rád hárítom a feladatot, hogy mutasd be nekünk a zenekarodat! Mikor alakultatok?

 

M. Máté: 2001-ben alakult formáció, úgyhogy nem fiatal a csapat. 2003 óta van a jelenlegi felállás. Egyébként egy trióról van szó, gitáros poszton Gulyás Ádám játszik, dobon pedig Baráth Gergely.

 

L. Zsolt: Milyen kiadványotokkal találkozhatott eddig a nagyérdemű, és melyik a legutóbbi?

 

M. Máté: 2010-ben adtuk ki a zenekar első és eddig egyetlen nagylemezét, cím nélkül, '14-ben szintén cím nélküli 3 számos EP-t, most pedig '16-ban egy egészen friss anyaggal jelentkeztünk, egy 5 számos kislemezzel, "Who Cares The Trends"(kit érdekelnek a trendek) címmel.

 

L. Zsolt: Elküldtél nekünk egy dalt, amit egyébként hamarosan le is fogok játszani a Lullaby címűt! Miért pont erre a zenére esett a választásotok?

 

M. Máté: Ez egy elég vicces szám, mert hogy a kedvesemtől megkaptuk, hogy a zenénkre nem nagyon lehet bulizni, és ezért írtunk egy olyan számot, ami kimondottan tánc, és buli orientált nóta. Ezt nagyjából 40 perc alatt rántottuk össze a próbán, igazából csak viccből. Aztán annyira megtetszett nekünk, hogy rákerült a kislemezre is, és úgy érezzük, hogy ez egy abszolút slágerszám lett. Ezért gondoltunk arra, hogy ezt mutatnánk meg a hallgatóknak.

 

L. Zsolt: A szövegéről mit lehet tudni? Miről szól ez a dal?

 

M. Máté: Ez lenne a másik vicc, hogy a nóta maga egyébként nagyon könnyed, de ezzel szemben a szöveg az pedig egy eléggé súlyos témát dolgoz föl. Én egyébként párterapeuta vagyok civilben, és ez azt mondja el, azt a történetet meséli el, hogy hogyan is néz ki egy válás egy apuka, egy férfi szemszögéből, amikor a gyerekét csak két hetente láthatja, és egyébként meg minden vagyonából kiforgatják.

 

L. Zsolt: Mint párterapeuta rengeteg hasonló esettel találkozhattál már. Miért pont ez a sztori ihletett meg?

 

M. Máté: Nem is tudom! Igazából, nem volt semmi konkrét dolog a fejemben, csak ahogy hallgattam a számot egyszer csak ez ugrott be, hogy ilyen jellegű szám, vagy szöveg nem nagyon van, vagy legalábbis nem szoktam vele találkozni. Illetve az volt még fontos szempont, hogy valami olyasmit írjak meg, ami nagyjából az én korosztályomra-30-asok vagyunk a zenekarban-hiteles téma lehet. Nem akartam valami kamaszos hévvel megírt szöveget, hiszen az egy picit furcsán veszi ki magát a 30-40 éves emberek szájából.

 

L.Zsolt: Máté, én kívánok az Involution zenekarnak további sok sikert.
The Involution zenekar Facebook oldala: www.facebook.com/TheInvolution/