HanicZ zenekari bemutatkozás!

2016.06.25 15:30


 

A HanicZ egy 2011ben létrejött soloprojekt ami a becenevemről kapta a nevét. Szobasession "zenész"-ként vettem fel otthon a Metalcore stílusú számaimat, gitárokat vettem fel és programoztam alá a dobot az ócska gépemen. 2011 decemberében kiadtam online egy demo lemezt "Preludes" címmel amire a borítót Varga Gergely 'Gary' barátom készítette. 
Sok jó visszajelzést kaptam, és úgy döntöttem, hogy az akkori együtteseim mellett  szabadidőmben fejlesztem az otthoni stúdiós cuccokat és tanulgatom a keverést. Eltelt 1-2 év, gyűltek a számok, fejlődtem, és éreztem a potenciált, hogy megmutassam a nagyvilágnak a dalaimat, nemcsak stúdióban, hogy online terjesszem, hanem színpadon egyaránt. Megkerestem Székely Dávid barátomat akivel a Backseat Burnin' együttesben játszottam , hogy segítsen összeszedni az élő performansz tagjait, ami nagyon neccesen ment az elején, de 1 év alatt megtaláltuk a zenekari tagokat és mára már gőzerővel csináljuk. Tóth Dániel dobosunkat egy vicces próbatermi berúgás során találtuk meg és invitáltuk a bandába. Pécsen Matus próbatermei jól összehozzák a zenészeket. Székely Dávid ajánlotta a bandába Faddi Kristóf basszerosunkat aki elég elvetemültnek bizonyult, hogy nálunk tökéletes zenekar tag legyen. Említésre méltó, hogy visszavárjuk örök cimborámat Varga Garyt mint samplerest, aki a munkája és időhiány miatt kilépett a zenekarból, de megbeszéltük, hogy amint tud a zenekarra időt szánni a közeljövőben, és rendeződnek a sorai, visszavárjuk! 
 Mára már Nu-Metal zenekarként tituláljuk magunkat, néhol azért a Hardcore-os vonások megfigyelhetők. Nemsokára kidobjuk a 'Diesel Angel' nevű kislemezünket online, amiről kedves producer barátom annyit mondott, hogy úgy szól és aprít a hanganyag, mint a bazaltzúzó amelyik elszabadul a külszíni fejtéskor.  Nem túlzott.
Maga a HanicZ igazából egy soloprojekt, de amióta a barátaimmal zenélhetek a soloprojekt számaival a színpadon, azóta nem úgy beszélek és beszélünk a zenekarról mint HanicZ, azaz Hanczik Dávid, hanem mint együttes.
 
Legelső koncertünk: