HanicZ - The Lighthouse Feat Björn 'Speed' Strid (from Soilwork) Dal bemutatás!

2016.06.25 15:31



 

"Én is mint minden lelkes rajongó figyeltem a Soilwork facebook oldalát. A Stabbing the Drama lemezük óta a kedvenc bandámként tekintek rájuk. Kitettek egy felhívást, hogy Björn szívesen működik közre számokban, de csak komoly érdeklődőknek. Azt gondoltam, mit veszíthetek vele, megírtam egy levelet a megadott e-mail címre és csatoltam a levélhez egy demo számot. Kellemes meglepetésként másnap már jött is az e-mail Björntől, hogy nagyon tetszik neki a dal, és mikor kezdhetjük a közös munkát. 
Én természetesen az e-mail láttán kiugrottam a bőrömből, úgy éreztem magam mint a világ legboldogabb embere. Kissebb nagyobb alakítgatások után megszületett a 'The Lighthouse' című dal. Külön köszönet Björnnek azért, mert a Fear Factoryval való közös turnézásuk közben szakított időt rám, hogy felénekelje a dalt. A szöveges videót Szabó Gergő 'Geca' barátom készítette, a borítót pedig Solti Dániel." Hanczik Dávid